| Blessed Angel | Geht vielleicht jemand nächsten Freitag in die Schür? Bin frisch hergezogen und kenne kaum jemanden. Würde mich sehr freuen |
| Black_Abaddon | Was wäre denn so los in der Schüür? (kann leider net selber schauen.. Site not Aviable :mad: ) |
| Blessed Angel | s esch en DEPECHE MODE & 80's PARTY, lauft wohl meh so elektro. |
| Black_Abaddon | säg wenn.. ech han höt eh nüt bsondrigs vor ;) |
| Blessed Angel | aso i han no met öpperem osem forum abgmacht, aber chasch jo glich cho, oder? i gohne of die elfi. |
| Black_Abaddon | oki.. ech be denn zo.. naja 90% dete.. be haltz entscheidigsfreudig... Mech erkönnsch a: 1. Weste mit Aluplatten besetzt 2. Silbernes Kreuz um den Hals 3. Patrone um den Hals wersch mech secher ned verfähle... Salve Milady |