| Blessed Angel | Goht vo euch zuefällig öper as Wacken Open Air vom 04.08-06.08.05. Es spelet Bands wie Nightwish, Apocalyptica, Edguy, Oomph, Within Temptation, Sentenced, Hammerfall usw.... Das wär de Link vom ganze Billing: [url]http://www.wacken.com/de/main-woa05/billing/[/url] Ich wörd gärn goh, aber han no kei Begleitig gfonde.Aso wenn öper Loscht ond Zit ond Gäld het, schribet doch eifach en PN |