German Gothic Board
 
Boardansicht: Klick HIER und betrachte das Thema mit allen Funktionen direkt im Board.

 
  Forum: Bekanntschaften Schweiz
    Thema: Dark Sky Festival
darkness.fallsja leutz ich weiss ned ob das hier richtig is, ich glaub ja ned...:(

wollte euch das nur ned vorenthalten


[URL=http://www.darkskyfestival.metalsupporters.com/index.htm]Dark Sky Festival[/URL]

greez
triggerDanke, aber ich bin das Jahr scho a gnue Openairs verregnet worde. Hand dNase voll vo Openairs das Johr.
darkness.fallshehe gampeln auf gehts und zwar im matsch
triggerjo demfall viel Spass bi Korn und Co.

:)
darkness.fallsdanke ;)
Silverwolfaaaalso 1. hani das scho lang gwüsst wegem Dark Sky und 2. wie chunsch du ufes Openair in Wislig? Isch ja nidso am Wäg vode meiste Lüt... Chunsch den vo det? Wenn ja keni di viellicht....

Liebs Grüässli
darkness.fallsnei gaaanz andere egge, rechte zürisee...
ja ich han na es paar flyer
SilverwolfHei, verteileds die Flyer sogar dete? Respekt :cool:
Naja, i chume vodr Lingge, Thalwil gnauer gseit. und du vo...?
darkness.fallsnene mis mami (ja ich rolle grad umenand) het en vom schaffa bracht
ich bin vo m'dorf und schaffe ide nächi vo thalwil.
SilverwolfM'dorf isch Männedorf? Det woned mini Grosseltere. Die Welt isch chlii :D (oder besser gseit d schwiiz isch chlii)
darkness.fallsja isch männedorf bin nur z fuhl gsi zum alles schribe, und z schwyz isch passender ;)

ja da woned ebbe nur die riche, also alli bis uf ich
SilverwolfGuten abend

Na, wer war da? Es war einfach geil. Leider habe ich erst die letzten 2 Bands gesehen. Gezeiten war hammer.

Wie hat euch Dark Spirit gefallen?

Grüsse

German Gothic Board
 
Boardansicht: Klick HIER und betrachte das Thema mit allen Funktionen direkt im Board.

 

German Gothic Board

Startseite Chat Grüße SchwarzKultur