German Gothic Board
 
Boardansicht: Klick HIER und betrachte das Thema mit allen Funktionen direkt im Board.

 
  Forum: Bekanntschaften Schweiz
    Thema: Jemand aus dem Aargau, nähe Baden?
R.I.PHi, gibt es jemanden von euch, der im Aargau wohnt?
Es würde mich freuen, wenn es ein Paar leute geben würde, mit denen man ein Treffen im Aargau organisieren könnte.

Auch würde mich Mail, PN oder Briefkontakt sehr freuen.
Meldet euch doch einfach mal.
Blessed AngelHi

I be en wägzögleti Aargauerin, wohne set em letschte Herbscht en Olte. Aber ebe, ursprönglech beni osem Aargau. Wenn wetsch de es Träffe organisiere? Wär ergendwie scho no fredlech.

Blessed Angel


Dass der Mensch glücklich sei, ist im Plan der Schöpfung nicht enthalten!
gothic23wgeh mal auf [url]www.schwarzestreffen.ch[/url] dort findest einiges über gothics in aargau,basel und umgebung und auch organisierte Treffen.
nottinghamHi ihr dunklen im aargau

kennt jemand von euch vieleicht ein traumhaftes mädchen das irgendwo im aargau wohnt und bald in der lenk einen neuen jop anfängt ...???

greets from the darkside of Thun
MorganeLeFayIch bin aus'm Aargau, aber nicht unbedingt gerade aus der Nähe von Baden.
lwitchhey
i be vo hausen be brugg u wörd mi scho freue uf neui bekantschafte u i be w:)
triggerich bin zwar ned vo Baden, aber ich wohne au im Aargau..ide Nöchi vo Muri
EnjaHallo, ich muess säge ich bin (no) ned wörkli i de Goth-"Szene" aber ich würd mich au über einigi Tips womer so Region Baden,Mellingen,Bremgarten und so in Uussgang chann und so Gothicmusik und derartigs lauft ??!! Würd mich freue.

Bin übrigens us de Nöchi baden. ;)
TantalusSali, i chome vo Schöftle ide nöchi vo Aarau...es Regio-Träffe wär no gmüetlech :D
trigger@ Tantalus

Allerdings..wär voll easy..nur das zOrganisiere wär ned ganz eifach..müemer öis öbis ifalla loh.. :D
gothic23wweitere leute aus eurer umgebung könnt ihr auf [url]www.gothic-singles.de[/url] finden
Psychesalso

chome vo moosleerau

nöchi schöftland

lit zwösche zofige ond aarau ergendwo

ond för en treff hät i doch en idee ;)

jugendhus wenk en aarau

esch ned sehr gross aber jedes wocheänd wär dete öpis los met musig, lagerfürli (fals i ned z fuhl be zom eis mache ^^) bier, met
paar lüt

wär echer mol interessant

be zwar do no neu aber es paar neui lüt kennelehre cha jo ned schade :)

ond sösch wörde mer secher en andere ort fende
Tantalusachja, @ Psyches

weisch du wenn as mol öpis quhls im W3nk lauft? velecht wördmer sech gseh :D wennd scho so nöch vo mer wohnsch ;)


gruess
triggerah jo genau..sW3nk gits jo au no :D scho ewigs lang nüme gsi
Tantalusjoa ich ebe au nömm...:)

German Gothic Board
 
Boardansicht: Klick HIER und betrachte das Thema mit allen Funktionen direkt im Board.

 

German Gothic Board

Startseite Chat Grüße SchwarzKultur